Hvorfor er ubetaleligt tøj som eks. Soft Gallery ret så efterstræbt.

Moderne videnskab laver studier af dén forkortelse af barndomstiden, vi er vidende til i dag. Dét kan forklares med, blandt flere ting, at små pus næsten som nyfødte har en passion for mærkevaretøj. Jeg kender ikke til utallige afkom, som ik’ går op i high-end mærker. Man kan rådspørge et arbitrært barn, og dét vil formå at kunne gengive adskillige børnetøjsmærker som for eksempel Wheat & The Brand…

Nymoderne forskning beskriver dét problematiske i, at rollinger bliver iklædt så skønne mærkevarer såsom Wheat & The Brand. For realiteten er, at ikke samtlige små pus har en mor, som kan betale for så pænt designertøj. Dét kan derfor ende med, at de nævnte rollinger kan blive drillet, i så fald, at de andre små pus observerer dette. I visse kulturer har man ønsket at løsne det beskrevne emne gennem at præsentere en obligatorisk ensartet beklædning. Men det har vist sig ik at være muligt at overvinde drillerierne. Det hidfører fra, at de små pus så blot bliver bevidste om, om deres skoleuniform er produceret af Soft Gallery eller The Brand blandt mange andre!

Vi tror, at alle folk er kommet til verden som lige, men ej kommet til verden bærende på ensartede finansielle midler. Utallige vurderer det derfor problematisk, at vi alle kultiverer børn til at stræbe efter lækre brands som for eksempel Atsuyo et Akiko & Rosemunde. Intelligente researchere tilråder, som en anden mulighed, at mor og far skænker nogen nøgterne redskaber videre til børnene. Dét kunne for eksempel være at eksemplificere rollingerne at kunne lide vores omverden, og uddybe for børnene staldtip omkring medborgerskab samt solidaritet. Flere vil mene, at dét er værdier, som til slut gør kloden til et kærligt sted at bo!